fredag den 3. juli 2009

Sindssyg fest



Jeg drømte i nat, at jeg på en eller anden måde havde fået ansvaret for mine bedsteforældres hus, imens vi var ude og spise, dem, min familie og min veninde og hendes kæreste. Jeg havde et barn (WTF?!) og vi spiste nede ved vandet. Vi fik kanelkage til dessert. Jeg blev pludseligt nødt til at tage tilbage til huset og kørte derop sammen med min veninde. Da jeg kom derop var der nogle af mine bekendte, der var kommet ind og jeg blev nødt til at smide dem ud, samtidigt med at jeg skulle overtale min veninde til at køre tilbage og hente mit barn.
Vi kunne ikke blive enige om, om hun skulle tage bilen eller ej, men til sidst tog hun afsted. Da jeg vendte tilbage til huset, var der fyldt med mennesker jeg kender. De rodede i ting, tog bad, drak øl, havde sex, alt muligt. Jeg begyndte at smide dem ud. Det var svært. Ovenpå var der én, der var gået i bad, men badeværelset var identisk med min nabos. Jeg slukkede for vandet og bad ham om at skride. Udenf0r igen mødte jeg tre mænd der var en form for støttepædagog SSP agtige folk. Jeg brød sammen og græd over hvor svært det var at opretholde ordnen og i øvrigt var mine tænder begyndt at skifte farve og falde ud. De beroligede mig og sagde, at det med tænderne var helt normalt og nu skulle de nok hjælpe med at smide folk ud.
Da jeg gik op til badeværelset for at smide fyren i badet ud, havde han pakket sine fødder ind i puder, der komplet dækkede gulvet i brusekabinen. Fjollet.
Jeg gik igennem badeværelset og åbnede døren bag spejlet til min veninde og hendes kærestes soveværelse. De havde en alkoveseng med forhæng for, men jeg kunne høre hende hviske fordrukkent til ham, bebrejdende. Jeg skrev en seddel, da jeg endelig havde kæmpet mig gennem blokke af brugt papir og vågnede.

Nogle drømme giver virkelig bare INGEN mening.

7 kommentarer:

  1. Jeg synes det er temmelig interessant at du før har drømt om tænder der falder ud, er det da noget du tit oplever? :D
    Fed drøm.!

    SvarSlet
  2. Jeg aner virkelig ikke hvad det er med de tænder. Men jeg har lige været ved tandlægen i mandags, ved ikke om det har noget at sige. Men utroligt så realistisk det føles, når man drømmer det. Jeg spyttede endda blod.

    SvarSlet
  3. Lyder ikke videre specielt med den tandæge..
    Kender det godt, nogen gange bliver man nød til at sikre sig at alt er okay hvis man har drømt noget skræmmende.
    - Du tabte også tænder i den der drøm hvor du gik rundt og rundt om dit hus jo (:

    SvarSlet
  4. Ja, og det var den samme fornemmelse. Som da jeg tabte mine mælketænder og man opdager at tanden sidder løs og man kan få tungen lidt ind under og stadig rokke den tilbage på plads. Men en dag kan den ikke sidde fast længere. Det var det der skete her. Og da jeg spyttede dem ud havde den ene skiftet til sort med en lille farvecirkel (hvis du har haft gymnasiebilledkunst ved du hvad jeg mener) på hver side. fucked up.

    SvarSlet
  5. Ret spøjst i mine ører.! Egentlig kan jeg meget godt lide fornemmelsen..
    gumnasiet er jeg ikke nået til endnu, men jeg ved hvad en farvecirkel er d:

    SvarSlet
  6. Jeg ved ikke lige hvad sådan én skulle på mine tænder.

    SvarSlet
  7. Lidt specielt.. Men meget interessant ;D

    SvarSlet