mandag den 6. juli 2009

Carsten Holm



Jeg har altid syntes, at Carsten Holm er helt fantastisk. Både i radioen og de gange jeg har mødt ham. Han er helt sikkert sådan én man gerne vil giftes med. I nat drømte jeg, at vi mødtes, i et partytelt hvor alle sov, men jeg var den eneste vågne. Han kom hen til mig og det endte med at han kyssede mig. På en virkelig sød måde. Vældig dejligt.
Bagefter drømte jeg noget inde i huset ved siden af, om at vi blev angrebet af en lavastrøm. Der var en hysterisk blondine til stede, hende fra Heroes. Hun skreg og lavede det der græde-ansigt hun tit laver.
Inden de to drømme (tror jeg) drømte jeg, at jeg var startet på en videregående uddannelse og boede på et lejrskoleagtigt værelse med tre personer, jeg kendte i forvejen. Vi skulle ud og lave noget og jeg kunne ikke beslutte om jeg skulle tage min computer med, eller ej. Da jeg kom tilbage kastede den ene af de to drenge den anden op i luften, så han landede på ryggen. Da jeg kom tilbage, var både min mobiltelefon og min computer væk. Øv.
Så drømte jeg, at jeg var ved tandlægen - jeg skulle bores i og opereres. Jeg havde fået lattergas og hørte musik på min iPod, og der var allerede sat diverse instrumenter i munden på mig. Men pludselig gik tandlægen og efter en tid opdagede jeg, at min mund bare var fyldt med perler. Så jeg spyttede dem ud og gik. Igen var min telefon blevet væk.
Min sidste drøm i nat var, da jeg kom hjem og mine forældre ville have mig til at slette min internet-historie fra deres computer. Men i stedet trykkede jeg på en kombination af taster, der gjorde, at alt hvad jeg havde kigget på, dukkede op i store containere ude på marken bag vores hus. Jeg vidste at der var noget forbudt i en af containerne, så jeg begyndte at ryde dem op én efter én. Men nogle af dem indeholdt tøj fra diverse internetbutikker, så jeg skulle også lige fordele det mellem min mor og jeg. Da vi nåede til en ret grim jakke, som ingen af os ville have, vågnede jeg.

Mange drømme på én nat. Godmorgen.

ps, her kommer lige et billede mere af Carsten H. :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar