onsdag den 1. juli 2009

overfald

I nat drømte jeg, at jeg blev overfaldt. Det var en meget underlig drøm.
Jeg var på et offentligt toilet,med en masse båse på række. I båsen ved siden af, kunne jeg se toppen af et hovede. En mand med lyst krøllet hår. Pludseligt, ud af det blå, kiggede han ned på mig, hen over væggen.
Da jeg skældte ham ud for at glo på mig, blev han bare ved. Pludselig kiggede Der en mand mere ind over døren.
De begyndte at smide ting efter mig og råbe.
Da jeg kom ud, slog de mig.
De næste jeg huskede var, at jeg løb fra dem, og pludseligt var jeg i den lille landsby, jeg bor i, i virkeligheden. Jeg løb rundt om nogle offentlige toiletter og hen til forsamlingshuset. Der var seks-syv mænd efter mig nu, med hver sit baseballbat, det ene af aluminium, resten af træ.
Jeg undgik af blive ramt, fik fat i to bat som jeg hold foran mig for at undgå flere slag, og det lykkedes mig at slippe væk.
Da jeg kom hjem, havde jeg blod i ansigtet og min mor ville gerne ringe efter politiet, men selvfølgelig kom de heller ikke denne gang.
Den næste scene, var jeg og en pige fra min gymnasieklasse, der gik hen forbi forsamlingshuset. Hun opfordrede mig til at lade overfaldet ligge for at undgå yderligere problemer og, som hun kaldte det, lutter glade dage.
Den sidste scene i min drøm, var min morfar og jeg, der kørte i hans bil, hvorefter vi stoppede og han satte sig ud på en bænk eller stol. Da jeg vendte mig mod huset på den modsatte side af vejen, kunne jeg se en af overfaldsmændene stå og kigge på mig, imens han talte til nogen et andet sted i rummet. Jeg nåede lige at blive grebet af panik, så vågnede jeg.

WTF

Jeg aner ikke, hvad jeg havde gjort dem, men de var godtnok opsat på at tæske mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar