lørdag den 13. juni 2009

light my fire



Idag er jeg lidt tømmermandsramt. Jeg savner ham. Her roder og jeg forsøger at tage mig sammen til at få styr på rodet og hvad dertil hører.

Jeg har drømt mere eller mindre destruktive drømme på det seneste. Det bekymrer mig. Mit liv er godt. Hvorfor drømmer jeg så om sygdom, død, katastrofer og ulykker? Jeg har især én drøm der vender tilbage og skræmmer mig - drømmen hvor jeg sender følelser i en anden retning end min kæreste. Det er frygteligt, jeg vil så gerne at det skal gå godt og være rigtigt denne gang. Han er bedre end nogen anden jeg har mødt. Så drømmene hvor jeg flirter, får hemmelig øjenkontakt og lignende holder jeg for mig selv og denne blog. Jo mindre udtalt jo længere fra virkeligheden.


I morgen er det søndag og jeg tror min radio forbliver slukket. Det føles som et breakup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar