tirsdag den 25. august 2009

so long under water

I couldn't hold my breath no more.

Jeg drømte i nat følgende:
En dreng ved navn jacob havde stjålet min telefon og nulstillet og slettet alt, samt erstattet mit fine lyserøde tema med et heste-tema. Jeg blev meget sur på ham, hvilket han overhovedet ikke kunne forstå. Han har fødselsdag idag.

Et uvejr, højst sandsynligt inspireret af brandene i Grækenland, tvang min familie til at evakuere vores hjem. Vi valgte Peru som destination og måtte derfor klæde os i varmt, (i min drøm) grimt, striktøj og bowlerhatte. Vi gemte tøjet i bilen, så folk ikke kunne regne os ud. Min lillebror havde dog bare valgt at hugge min herrejakke. En beslutning jeg heller ikke var synderligt begejstret for.

Jeg var i en tøjbutik, der umiddelbart må være en sammensmeltning af flere lokale butikker. En pige som jeg har gået på folkeskole med og som gik et år under mig på gymnasiet, var der også. Hun hang, med hovedet nedad i et gelender på en trappe og jeg trak fingrene gennem hendes hår.

Så vågnede jeg, alt for tidligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar