torsdag den 6. august 2009

4710 kr.




Den første drøm jeg husker, efter jeg er kommet hjem er følgende:
Jeg købte en taske til 4710 kr. Ikke en specielt pæn taske. Nuvel, den er i lysegråt læder, meget fin kvalitet, men intet specielt. Det øjeblik jeg foretager handelen, fortryder jeg. Jeg fortryder med hele mit sind og hele mit hjerte. Jeg ved, det er en fejl, at den er alt for dyr og slet ikke de penge værd. Men handlen kan ikke gøres om, og det ved jeg fra starten. Jeg tager min taske og går ud af butikken med en rådden, hul fornemmelse i maven. Jeg kan smage metal i munden og forstår ikke, hvorfor jeg har gjort, som jeg gjorde.
Jeg er udemærket klar over, hvorfor jeg har drømt det. Men nu er det sket og så må jeg jo få det til at være det hele værd. Eller udnytte den taske så godt som muligt.
Jeg håber sommeren behandler jer godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar