mandag den 2. november 2009

undskyld

Jeg har været en dårlig blogger. Jeg er begyndt at fortælle min kæreste om mine drømme, og så glemmer jeg, af en eller anden grund, at skrive dem her.

Jeg nævner i flæng;

  • Jeg fik to lyssværd.
  • Min faster holdt mig som gidsel i en bil.
  • Min svigermor skældte mig ud.
  • En kunstig præst slog mig i baghovedet med en brosten.
  • Jeg druknede i blod (og vågnede ved at jeg sagde drukne-lyde) efter et fejlet forsøg på at transplantere et nyt hjerte på mig selv.

Det var lige, hvad jeg kunne huske.

Ellers er der sket rigtig meget og ingenting. Desværre har mine fingre ikke følt for at skrive noget på det seneste. Det knuser mit hjerte og gør mig bekymret for fremtiden, men man må bare vente. Jeg har været ude og rejse og jeg arbejder lidt for tiden. I mine frokostpauser læser jeg Den Lille Prins og drømmer om et andet sted.

Jeg er stadig i et vakuum, og det er jeg indtil universitetet begynder, næste år. Jeg har det underligt i kroppen, som resultat af en inaktivitet jeg fuldstændigt selv er herre over. Der er ingen idrætslærer i mit liv længere og jeg har tilsyneladende ingen ryggrad. Ydermere er vejret elendigt.

Jeg fastholder mig selv i min sikkerhed, når det kommer til mine beslutninger for min fremtid. De er som følger;

  • Universitet til september '10.
  • Århus.
  • Huske drømme.
  • At elske min fine kæreste, så længe som det overhovedet kan lade sig gøre.

Altså kan vi konkludere at jeg til stadighed er i live og jeg skal nok være sød nu.

1 kommentar: